Wednesday, March 28, 2012

AKU RINDU KAU :'/

assalamualaikum sume :/
hm ,agak sdeyh kud story aku ary ny .
mane tak nye ,bnde ny aku pendam jeh dlm aty .
tak gamai kud yang tahu ,yang penting si dy pon tataw .
hm ,aku gle takud kehilangan dy .
skunk dy da jauh dari aku .
dy tak tahu kew yang aku mishhhh gle at dy ?
takan dy da lupa kat aku kud .
dy mara aku kew ?kalau mara sekalipon .
jgn ah wt aku mcm ny .
aku sayang at dy ,takde laen dalam aty aku selaen dy .
aku perlu kan dy saat ny .
tolong lar ,aku rinduuuu kat dy .
dy kate aku nan dy sehati sejiwa ,tapi skunk ?
walaupun dy byk kaly saked kan aty aku ,aku ttp dgn dy .
sebab aku tanak uwg laen .
lame kud ktew kapel ?
tak sayang kew kenangan kite ?
tak sayang aku kew ?
tak sayang segala ape yang kite ingin kan ?
hm ,aku arap sgt kau bace post aku ny .
aku malas ah nak ngadu kat uwg laen .
siyez ,aku ckp .
dgn kau jeh aku bole rasa kebahagiaan selaen mak dan famly aku .
tolong lar jangan buat hal .
aku tanak hal buruk berlaku .
anty ag keruh keadaan hubungan kite .
aku arap kau paham okayyy ?
ny jeh post aku tok kau .
babai sayang <3 .
p/s :tlong lar hargai sket diri aku dan kasih sayang aku :'/ .

No comments:

Post a Comment