Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 28, 2012

KEHIDUPAN

assalamualaikum semua :)
muhd haidil ?
dia lahh thebeshboyinmylife .
takde sape boleh gantikan dia dalam hati aku .
pena sekali dy berkata , aku lahh segalanya .
sebab dy dah takde mak dan ayah .
dy anak yatim piatu , aku simpati dekat dia .
hm , aku sayang dy .
pena sekali hatiku berkata ,
tanpe dy aku tak kenal erti cinta , sayang , rindu dan pengorbanan .
selama ny aku kapel , 
hm , tanak ckp anty ade yang terluka .
kadang-2 cinta bukan aku tertekan .
kerana ramai yang mendesak .
ramai jugak yang ingin menghancurkan .
aku tak tahu nak ngadu kat sape lagi .
maybe bende ny sume mematang kan fikiran aku .
aku redha dgn ape yang terjadi .
malas nak tulis lagi , byee :') .

# pengalaman mematangkan kita .

No comments:

Post a Comment