Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 24, 2012

sedih :/

assalamualaikum sume :)
lame kan aku tk update ,yelah busy katekan .
haha ,aku update ny sebab aku sedih .
hm ,yelah ade bf mcm tkde .
kalau kowg msty kowg sdeyh kan ?
hm ,tapi yg paling membuatkan aku sedih .
aku kehilangan classmate terhebat iaitu arwah zafran bin zainudin .
mang sdeyh ah aku kate ,gle tk sngke ah .
kelas aku sunyi gle tnpe dy .
tapi ,nk wt cmne kan .
da ajal ,kne redha jelah :'( .
hm ,aku sedih gak bf aku mcm tk kesah kan aku sgt .
gle jeles aku tgok kapel yg caring yg sweet bagai .
aku rindu cinta yg dlue ,bahagia sgt .
tapi ,da tkde ag skunk .
sumenye da berlalu ,arghhhhh .
mang sdeyh tk terkate aku ckp .
mang smpai skunk ,aku takan lupe kenangan cinta kite yg dlue .
gle terindah ag aku ,mang abadi ah dlm aty aku .
mang aku akui ,aku rindu saat yg dlue .
aku tak dapat lupe doh ,aku rindu .
aku tatahu nk ngadu kat sape .
aty aku hancur ,jiwa aku kosong .
aku mang terasa gle skunk ny ,tkde sape nak bahagia kan aku .
aku nk kehidupan yang dlue ,aku tk tahan idop mcm ny .
ya allah ,kembali jiwa aku yang dlue .
hm ,oke lar .
malas nak update panjang berjela ,kbaiiii :'( .

p/s :jgn nk stalker sgt blog aku ,actually aku rindu pic yang kat atas uh .aku rindu moment mase uh ,huh --' .

No comments:

Post a Comment