Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 5, 2011

hang out wif him ♥

heyy ,aku tk pena cite psl dy ny kan kat kowg ?mang tk pena lgsong pon .tah ,aku pon tataw kenape aku tk pena cite psl dy at blogg aku ny .huu ,aku sayang jugak dy ny .tapi ,yang aku tawu dy syg sgt3 kud at aku .aku hang nan dy berdua jeh .huh ,mule mule kan sampai jeh mc aku stret g tandas .nk make up lar kate kan ,haha .pas uh stert naek bas nan dy g MP .smpai at MP tade laen aku g ,aku stret g DP .huh ,pnoh kud owg .ary ahad pon nk pnoh kan ?nympah aku ,aku beratur nk beli tiket wayang .fuhh ,lega .naseb baek blom full ag .tapi sit ,huh besh lar jugak .asal tgok wayang nan dy .msty dpt 2 kebelakang dari sit depan .hampeh btol ,kteowg tgok HANTU BONCENG .sumpah ,besh gilak ! kahkah .dpt jugak aku tgok kan ?da lar ary sabtu aku nk tgok ,kecewa gle abesh .tiket da abesh .shit btol ,cehhh .haha ,abesh jeh wayang kteowg jalan3 ,makan n tawaf satu MP n DP .egt nk snap pic ber2 ,tapi tkde sape nk snap kan .kahkah .smlm kteowg sweet taw ?kahkah .sweet lar sgt .nk tgok pic kteowg ?jup .haha .LASTLY ,aku nk ckp sayang kau lar der .hahaha (yeye jeh) .

p/s :kau benci aku nan dy ?kalo benci ,GTH :)

No comments:

Post a Comment