Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 1, 2011

1 MURID 1 SUKAN ヅ

okeyy ,bermula satu kesah .yg mencerita kan seorang gadis bername NUR SYAHRIDATUL ZARIEZA BTE ABDUL RAHMAN .kesah ini mencerita kan liku-3 hidup dy d skola .HAHA .kesah nye bermula dengan seorang bestie aku bernama NUR SYAHIRAH BTE ABDUL JABBAR atau dikenali sebagai eyra .HAHA .na tgok gamba dy ?alaa ,jup g lar .ag aku bercerita sebentar .HAHA .aku nan dy ,nak di kate kan bestie .mang bestie gle thp hawau .hahaha .dy sorang jeh hawau .aku tak .jgn mara eyra ?haha .aku nan dy nie mmbe since fom ag .ehhh ?ape cite pasal dy ny .penat nak tulis .HAHA .aku sayang dy tahap na mmposh ,ily sayang .HAHA .ehhh ?lari pade topik itew ary ny .HAHA .jup ,mempersembah kan pic kteowg mase at skola tadi .HAHA .yaya nan laksam pon ade .ily sume ,HAHA .ishhh ,wt ape sayang kowg .baek sayang MR STAR aku .HAHA .gile bayang pulak aku ny .owg da ta suke da lar .HAHA .lorat na maty ,kahkah (: .











besh kan kami sume ?hahaha ,of kos lar besh .melepak jeh .HAHA .mcm-3 jenis gaye muke ade kami buat kan ?yg pling chumel aku lar .haha ,pasan plak .kaw ade ,ape ade .HAHA .oke lar ,saya NUR SYAHRIDATUL ZARIEZA mengundur diri dari post blog ny .byebye sume .HAHA .

p/s :tengs ,kerana sudi membaca .ily <3 .

No comments:

Post a Comment